حمید جباری

هم او و هم ستاد فرماندهی کل قوا و فرمانده سپاه می دانند که زبده ترین و باهوشترین فرماندهان دوران دفاع مقدس که دنبال سهم خواهی و رانت خواری نبوده اند، اکنون در اردوگاه اصلاح طلبانند.

 

حمید جباری نوشت: سردار حسین شریعتمداری که در تمام هشت سال دفاع مقدس، یک روز هم تهران را به مقصد جبهه ای ترک نکرد و جوانی خود را به تلمذ در محضر اسدالله لاجوردی و بازجویی زندانیان سیاسی اوین و سپس همراهی با فلاحیان و همکاری با سعید امامی در وزارت اطلاعات و قلم‌فرسایی در دفترسیاسی سپاه و در نهایت نمایندگی رهبری در موسسه کیهان به پیری رسانده است، اخیرا با درج مقاله سرتاسر بغض و کینه و ادعاهای کذب و بی اساس که- شیوه ی پروپاگاندای وی است – پیشنهادی مطرح نموده که اگر فقط ده درصد از اصلاح طلبان به آن لبیک گویند خواب راحت را از او و تمام همفکرانش در اردوگاه اصولگرایان و فرصت طلبان لمیده بر خوان نعمت انقلاب سلب خواهد کرد.

اندیشه ها ، اظهارات و نوشتجات مغرضانه و غیر مستند وی طی لااقل سی سال گذشته شأن ایشان را در منظر روشنفکران و افکار عمومی آنچنان بی ارزش کرده است که دیگر حتی روزنامه نگاران جوان هم مطالب او را جدی نمی گیرند و همین بی توجهی ها حاصل آن شده که او به هر کس چنگ اندازد و صدایش را بلندتر کند تا شاید دیده شود.

او در آخرین نوشته اش با اقرار بر اینکه تیپ های افغانی فاطمیون و سوری زینبیون بدون اجازه دولت هایشان توسط ایران شکل گرفته است ، پیشنهاد خوبی داده که قهرا یک روی سخنش به فرمانده کل قوا و روی دیگر سخنش به اصلاح طلبان است:

تشکیل تیپ اصلاح طلبان برای اعزام به دره پنجشیر و پیوستن به جبهه مقاومت!؟

پیشنهاد به اصلاح طلبانی که برخلاف برادر حسین اکثریت السابقونش فرمانده و نیروهای داوطلب دفاع مقدس بوده اند و به لحاظ کثرت و تخصص ، ظرفیت تشکیل چند لشکر تمام عیار و بسیج نیروهای داوطلب را دارا هستند.

هم او و هم ستاد فرماندهی کل قوا و فرمانده سپاه می دانند که زبده ترین و باهوشترین فرماندهان دوران دفاع مقدس که دنبال سهم خواهی و رانت خواری نبوده اند، اکنون در اردوگاه اصلاح طلبانند.

ضرب المثلی است که می گوید: هر کسی از ظن خود شد یار من.

برادر حسین جنگ ندیده که کوچکترین درکی از اصلاح طلبان ندارد و شرکت در جنگ برایش فوبیا و حمله پانیک به ارمغان می آورد نمی داند که این پیشنهاد برای اصلاح طلبان چقدرجذاب و سازنده است.

البته مثل روز روشن است که این موضوع آنقدر هراس آور است که اگر تمام یا بخش کوچکی از جبهه اصلاحات و حتی ، تاکید می کنم اگر تنها اصلاح طلبان مستقر در شهرک محلاتی سپاه اعلام آمادگی کنند ، خواب را از چشمان آنان خواهد ربود.

با این حال به هیات مدیره جبهه اصلاحات توصیه می کنم با برخورداری از این ظرفیت عظیمی که در اختیار دارد، طرح و برنامه و برآوردهای لجستیکی و تسلیحاتی خود را برای تشکیل یگان های مقاومت و دفاع از آزادی و استقلال شیعیان و تمام مظلومان افغان در دره پنجشیر، هرات ، مزار شریف متشکل از صف و ستاد اصلاح طلبان را برای فرمانده کل قوا اعلام نمایند.

تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.