جواد امام گفت: متاسفانه برخی رسانه‌های افراطی در غیاب رسانه‌های آزاد و غیروابسته اقدام به خبرپراکنی و نشر اکاذیب می‌کنند. این رسانه ها که نزد افکار عمومی به ضد رسانه شهرت دارند، توپخانه‌هایی هستند که برای رسیدن به هدف خود از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.

 

جواد امام در واکنش به اهانت یکی از سایت های زنجیره ای جریان افراطی به بیت شریف امام خمینی(ره) و اصلاح طلبان گفت: متاسفانه برخی رسانه های افراطی در غیاب رسانه های آزاد و غیروابسته اقدام به خبرپراکنی و نشر اکاذیب می کنند. این رسانه ها که نزد افکار عمومی به ضد رسانه شهرت دارند، توپخانه هایی هستند که برای رسیدن به هدف خود از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند. آنها در این مسیر نه حرمت می شناسند، نه اخلاق و نه بویی از حرکت در مسیر انقلاب و امام برده اند.

 

وی افزود: بارها دیده ایم که ضدرسانه های افراطی در راستای پروژه امام زدایی خزنده خود، روی به تخریب امام و میراث و بیت ایشان آورده اند و امروز می بینیم که گردانندگان سایت های وابسته ای چون مشرق و … به جای اینکه به حذف نام امام از بیانیه رسمی روز ۲۲ بهمن معترض باشند، به تجدید میثاق احزاب اصلاح طلب در حسینیه جماران تاخته اند. اصلاح طلبانی که از ابتدا به عنوان خط امامی شناخته می شدند و دارای هویت روشنی هستند.

دبیرکل مجمع ایثارگران ادامه داد: اما علیرغم تلاش های یک عده در راستای حذف نام امام، تخریب یادگار گرانقدر ایشان و اتهام زنی به یاران امام باید گفت که این نوع رفتارها، جز نفرت افکار عمومی از مدعیان انقلابی گری نتیجه دیگری در پی ندارد و یاران اصیل امام و انقلاب که این روزها مورد هجمه جریانات بی شناسنامه قرار می گیرند با این اقدامات بی پایه و اساس از میدان خارج نخواهند شد.

وی با اشاره به هجمه های این رسانه ها به سیدحسن خمینی، اظهار کرد: یادگار گرانقدر امام برخلاف یک عده که امام را منحصر به افکار پوسیده خود می بینند، راه و منش بنیانگذار کبیر انقلاب را به خوبی ادامه داده و امام را محدود به چند سخنرانی تقطیع شده باب طبع برخی ها نکرده است و به نظر می رسد که اصلی ترین دلیل بغض و کینه افراطیون از بیت شریف امام نیز همین باشد.

جواد امام با بیان اینکه سیدحسن خمینی هیچ گاه بازتاب دهنده تصویرهای ساختگی و جعلی صداوسیما و رسانه های نزدیک به جریان افراطی از امام و انقلاب نبوده است، گفت: می بینیم عده ای از اینکه اصلاح طلبان در حسینیه جماران گردهم آمدند، یعنی همان جایی که امام خمینی بزرگترین انقلاب قرن را از آنجا رهبری کردند، نگران هستند. نگرانی شان هم از این است که نکند بار دیگر نام امام خمینی و میراث ایشان در کانون توجه ها قرار گیرد و بر سر زبان ها بیفتد. غافل از اینکه یاد و نام امام در قلوب همه انسان های آزادی خواه زنده است.

او گفت: کسانی که وصیت نامه صریح امام را در خصوص عدم دخالت نظامیان در سیاست و لزوم توجه به خواست مردم وارونه تفسیر می کنند، خام اندیشانه نپندارند که این انقلاب می تواند بی نام خمینی به راه خود ادامه دهد. بی تردید اگر امام و شجاعت ایستادگی ایشان در برابر زورگویی ها نبود، مدعیان امروز و هتاکان به بیت امام نیز در جایگاه فعلی نبودند. بنابراین شایسته است که حد خود را نگه داشته و از بیان تهمت ها و سخنانی که مردم و دوست داران بیت شریف امام را رنجیده خاطر می کند، بپرهیزند.

 

دبیرکل مجمع ایثارگران در پایان گفت: از آنجا که هجمه تندروها در راستای حفظ منافع یک جریان خاص و پیشبرد اهداف شوم آنها صورت می گیرد، بیان این نکته ضروری است که چنانچه این روند خطرناک تداوم یابد دوستداران امام و انقلاب نیز ساکت ننشسته و با افشای دست های پشت پرده این تخریب ها نخواهند گذاشت منافع ملی و آینده این سرزمین قربانی مطامع جناحی یک عده شود.

 

منبع: اعتمادآنلاین