دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: عده‌ای می‌خواهند بگویند هرچه از سوی دیگران مطرح شده به درد نمی‌خورد و ما می‌خواهیم یک چیز جدیدی مثلاً واقعیت اسلام را پیاده کنیم.

 

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: عده‌ای می‌خواهند بگویند هرچه از سوی دیگران مطرح شده به درد نمی‌خورد و ما می‌خواهیم یک چیز جدیدی مثلاً واقعیت اسلام را پیاده کنیم.

آیت الله سید حسین موسوی تبریزی درباره این‌که پس از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و مشخص شدن رئیس‌جمهور ۴ سال آینده کشور عده‌ای عنوان کردند برای اولین بار است که در کشور دولت اسلامی به وجود می‌آید، گفت: این‌ها را باید از خودشان بپرسید من نمی‌دانم، چنین حرف‌هایی بی‌پایه است و من نباید جواب بدهم. لابد این‌ها خوابی دیده‌اند یا اینکه اسلام را می‌خواهند عوض کنند و حکومت اسلامی جدید و من‌درآوردی درست کنند و بگویند که ما می‌خواهیم آن را اجرایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته من هم معتقد هستم آن حکومت اسلامی که امام و شهدا دنبالش بودند که حتی  ممکن است در قانون اساسی اولیه اشکالاتی باشد اما تاسیس شد، بسیار بسیار قوی‌تر از حرف‌هاییی بود که این روزها زده می‌شود.

 

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: متاسفانه ما به آن نهایت ایده آل قانون اساسی، مرام  و فرمایشات حضرت امام و شهدا  نرسیده‌ایم، حالا اگر کسانی که این مطالب را عنوان می‌کنند منظورشان این باشد که می‌خواهیم به آن کمال برسیم این مطلب دیگری است، اما این که تا حالا اسلامی نبوده است، این را کسانی لابد مطرح می‌کنند که از اسلام یک توقعات دیگری داشته‌اند که تا این لحظه نرسیده‌اند حال می‌تواند توقع مادی یا اللهی باشد، من نمی‌دانم، اما برداشت از حرف این‌ها این است که تا امروز اسلام به درستی عمل نشده است و اسلامی نبوده است.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این روزها صداوسیما برنامه‌هایی را می‌سازد که در آن‌ها مطرح می‌کنند روسای جمهور گذشته به دردنخور بوده‌اند این رفتارها را چگونه می‌توان ارزیابی کرد، اظهار داشت: این کارها را گروه‌های سیاسی که در صدا و سیما هم حاکم هستند انجام می‌دهند در این رفتارها رقابت‌های سیاسی حاکم است.

 

موسوی تبریزی ادامه داد: این‌ عده می‌خواهند برای آیندگان بگویند هرچه دیگران چه به عنوان اصلاحطلب و غیر اصلاح‌طلب و حتی به قول احمدی‌نژاد به عنوان امام زمان مطرح کرده‌اند از آنها گذشته است و به درد نمی‌خورد و ما می‌خواهیم یک چیز جدیدی مثلاً واقعیت اسلام را پیاده کنیم؛ که ممکن است از این حرف‌ها زده باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: البته این‌ها  به خاطر گرفتن حاکمیت یکدست که امسال در انتخابات یک مقداری از آن را به دست آورده‌اند، است. حال  ممکن است از این حرف‌ها زده باشند اما نمی‌شود روی این حرف‌ها حساب کرد که واقعیت دارد، این حرف‌ها مسائلی نیست که جواب بدهیم چرا یک  یک خواب و خیال است.

 

منبع: ایلنا