سید صادق آل طه

گیرم امروز همه چیز خلاف انتظار اقای ناصری است، آیا آنچه بعد از ۳۲ سال در این کشور می گذرد مربوط به امام است؟

سیدصادق آل طه نوشت: این روزها بحث درباره زیارتنامه حضرت امام در برخی جمع های اصلاح طلبی مطرح بود. حقیقت مسئله آن بود که این داستان برای من از چندان جاذبه ای برخوردار نبود که بخواهم وارد این بحثها شوم. اما از روز قبل به نظرم داستان وجهه ای دیگر یافت و به همین جهت مناسب است نکته ای را اشاره کنم.

آقای ناصری در مطلبی که درباره زیارت نامه امام نوشته بعد از آنکه به صراحت اصل چنین زیارت نامه هایی را درباره بزرگان و علما و ابرار می پذیرد و انکار نمی کند، بی پروا و مستقیم در بزرگی و پاکی امام تردید می کند و با مغالطه می گوید که چون امروز وضع مردم بد است و عدالت برقرار نیست پس چنین زیارت نامه ای برای امام مناسب نیست.

راستی باید در درس هایی که این استاد تاریخ خوانده شک کرد. آیا با این نوع استدلال نباید در حقانیت رسول الله (ص)هم شک داشت؟
مگر کمتر از چند روز بعد از رحلت او با فاطمه زهرا (س) آن نکردند که کردند؟ پس آیا باید از رسول الله برگشت؟ مگر بعد از نیم قرن ظلم بنی امیه به نام رسول الله واقع نشد؟

گیرم امروز همه چیز خلاف انتظار اقای ناصری است، آیا آنچه بعد از ۳۲ سال در این کشور می گذرد مربوط به امام است؟
چرا دوره درخشان خاتمی _به زعم شما _ را به حساب امام نمی گذارید؟ امروز یک نسل از حیات امام می گذرد. هزار فراز و فرود را جامعه تجربه کرده است. اینکه گروهی خود را به امام می چسبانند چه ربطی به امام دارد؟ آقای ناصری خوب است درس های خود را دوباره مرور کند.