دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: از امروز حضور کاندیداها در کارزار انتخابات با حضور گزینه های مطرح سیاسی جدی تر شده است و زمان مناسبی است که زنان حضور خود را جهت کاندیداتوری ریاست جمهوری در ورطه آزمایش شورای نگهبان قرار دهند.

 

رئیس مرکز مشارکت امور زنان در دولت خاتمی بیان کرد: فردا برای ثبت نام ریاست جمهوری در وزارت کشور حاضر خواهم شد و هدف ما نه تبلیغ برای شخص خاصی، بلکه صرفا درخواست تفسیر صریح و عملی از واژه رجل سیاسی مطابق اصل ۱۱۵ قانون اساسی است.

دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب با اشاره به اینکه برای اولین بار احزاب سیاسی به تفسیر عملی از واژه رجال پرداختند و با حمایت از زنان و در خواست برنامه از آنان گام مثبتی در جهت نهادینه کردن این امر برداشتد.

 

وی در ادامه افزود: از امروز حضور کاندیداها در کارزار انتخابات با حضور گزینه های مطرح سیاسی جدی تر شده است و زمان مناسبی است که زنان حضور خود را جهت کاندیداتوری ریاست جمهوری در ورطه آزمایش شورای نگهبان قرار دهند.

 

زهرا شجاعی در ادامه تصریح کرد: ما جزو اولین دولت زنانی بودیم که سد مردانه دولت را شکستیم و با حضور در کابینه دولت اصلاحات یک گام در جهت ارتقاء مشارکت سیاسی زنان برداشته شد.

زهرا شجاعی فردا ساعت ۴ بعداز ظهر برای ثبت نام به وزارت کشور خواهد رفت.

 

منبع: کمپین زنان رییس جمهور