به من گفتند: خدارا شکر کنید که در نظام اسلامی می توانید فعالیت سیاسی کنید. گفتم: من که در حال حاضر فقط به عنوان همسر زندانی سیاسی انجام وظیفه می کنم ولی واقعا همین که در نظام اسلامی اجازه نفس کشیدن داریم جای شکر دارد!

 

فخرالسادات محتشمی پور، همسر سیدمصطفی تاجزاده که این روزها جور اطلاع رسانی در باره همسرش را یک تنه به دوش می کشد، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

صادق باشیم!

دقایقی پیش آقایان با تلفن ناشناس با من تماس گرفتند.

گفتند: فردا ساعت ۱۱ کتاب هایی که آقای تاجزاده خواسته بودند برایشان بیاورید دادسرای اوین.
گفتند: چرا به دروغ می گویی ما اجازه تماس با مادرشان را نداده ایم خودشان نخواستند. شما گفتی ایشان بی اطلاع است اگر تماس داشتی نگو زندانم بگو سفرم ایشان هم گفت نمی توانم دروغ بگویم پس صحبت نمی کنم.

گفتم به من نسبت دروغ ندهید! من دهان جز به حقیقت باز نمی کنم گفته ام تماس تلفنی و اطلاع از وضعیت همسرجان حق من، مادرش و فرزندانش است و شما باید احساس مسئولیت کنید و به هر نحو ممکن زمینه اش را مهیا کنید. گفتند اگر مادرش مطلع شده تماس می گیریم.
گفتم: حق بچه ها چه می شود؟
گفتند: ما همه کارهایمان قانونی است! باید مجوز قضایی بگیریم برای تماس با فرزندان.

حالا ما منتظریم دستگاه قضا برای صحبت و‌احوالپرسی پدر و‌دخترانش مجوز صادر کند!
گفتم: ما نگران تصمیم ایشان به روزه داری اعتراضی هستیم نگران سلامتشان هستیم.
گفتند: ایشان کاملا سلامتند دارو‌ استفاده می کنند. برایشان بالش طبی تهیه کرده ایم و برای کنترل بیماری نقرس روزه ۱۶ ساعته دارند که طی آن ساعات از مایعات استفاده می کنند.

گفتم: من فرق این نوع رژیم و ‌روزه را می دانم ولی ایشان به من گفتند اگر تا شنبه تعیین تکلیف نشود روزه را شروع می کنم.
گفتند: پرونده به دادگاه رفته!
و‌ما همچنان منتظر دادگاه عدل الهی هستیم.
دیروز مادر همسرجان بالاخره از بازداشت فرزندش مطلع شد. همه مان نگران این موضوع بودیم. همه خانواده بلکه کل خاندان تمام‌ توانشان را به کار بردند تا او تحت این فشار روانی هولناک قرار نگیرد چون در آن ۷ سال کذایی فشار فوق طاقتی بر او‌ وارد آمد. باورمان نمی آمد بازداشت موقت اینقدر طولانی شود فکر می کردیم تا عید غدیر قصه را تمام می کنند.

امان از دل مادر. حال او وصف ناشدنی است. باید پای صحبت هایشان بنشینید!

پ. ن: به من گفتند: خدارا شکر کنید که در نظام اسلامی می توانید فعالیت سیاسی کنید. گفتم: من که در حال حاضر فقط به عنوان همسر زندانی سیاسی انجام وظیفه می کنم ولی واقعا همین که در نظام اسلامی اجازه نفس کشیدن داریم جای شکر دارد!

#سید_مصطفی_تاجزاده_را_آزاد_کنید