سخنگوی دولت با انتقاد از برخی هجمه‌ها علیه دولت و برخی سخنان و ابهامات مردم، گفت: نمی‌دانند حرف‌شان چقدر بر انتخابات تأثیر می‌گذارد درحالی که تاکید می‌کنم باید به صندوق‌ها بچسبیم و آنرا را حفظ کنیم این صندوق‌ها نقطه تغییراتی در هر جامعه‌ای است.

 

علی ربیعی سخنگوی دولت در سخنانی گفت: انتخابات کلید مسائل خارجی و داخلی کشور است. متاسفانه عده‌ای فکر می‌کنند از مشارکت کمتر در انتخابات نفع می برند این تصور غلط است و به عنوان یک تحلیلگر می‌گویم اگر در انتخابات مشارکت پایین داشته باشیم رییس دولت بعد با سرمایه اجتماعی کم، هرگز نمی‌تواند مشکلات را حل کند.

ربیعی افزود: دولتی که با اعتماد و سرمایه اجتماعی پایین و میانجی اجتماعی کم همه مشکلات را نمی‌تواند حل کند شاید بتواند در دوره‌ای برخی از مسائل را حل کند. از طرفی دیگر با مشارکت پایین در انتخابات فشار خارجی زیاد می‌شود.

وی یادآور شد: مشارکت بالا در انتخابات فشار خارجی را بر ما کم می‌کند و هم سرمایه اجتماعی برای ایجاد تحول را بالا می‌برد. مطمئن هستم در سال ۱۴۰۰ تحریم نخواهیم داشت چون تحریم راهی جز شکست ندارد.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری افزود: با زیرساخت‌های آماده شده، هر دولتی می‌تواند موفق عمل کند، چون تورم خود را خالی خواهد کرد، قیمت ارز به ثبات خواهد رسید و رشد اقتصادی مثبت خواهد شد. الان که خوشبختانه رشد اقتصادی ما دو دهم شده است ۱۴۰۰ سال بهتری خواهد بود.

ربیعی با انتقاد از برخی هجمه‌ها علیه دولت و برخی سخنان و ابهامات مردم، گفت: نمی‌دانند حرف‌شان چقدر بر انتخابات تأثیر می‌گذارد درحالی که تاکید می‌کنم باید به صندوق‌ها بچسبیم و آنرا را حفظ کنیم این صندوق‌ها نقطه تغییراتی در هر جامعه‌ای است.

 

منبع: ایرنا