در کلاب هاوس مطرح شد؛

داوطلب کاندیداتوری ریاست جمهوری در بخشی از اظهارات خود گفت: اگر انتخابات آزاد باشد همه پیروزند. گفتمان من گفتمان نجات ایران است، اگر می خواهیم کشور به خشونت کشیده نشود راه آن گفتمان است. مهندس سحابی می گفت سرنوشت ایران به جمهوری اسلامی گره خورده است.

 

سیدمصطفی تاجزاده، کاندیدای ریاست جمهوری با حضور در کلاب هاوس به گفت و گو با مردم پرداخت.

 

او در بخشی از سخنانش گفت: ما دو گرایش در سطح کشور داریم، یکی معروف به نظامی گری است که فکر می کنند ما هیچ راهی نداریم و در نهایت باید یک دولت نظامی تشکیل دهیم و این دولت نظامی با رفتارش هم داخل و هم پیرامون ایران یک فضای امنیتی شکل دهد و باعث انزوای ایران شود و گرایش دیگر مدافع مدنی گرایی و اصلاحات ساختاری در کشور است. در این میان، حاکمیت باید یکی از این دو گرایش را انتخاب کند.

وی ادامه داد: راه نجات ایران نظامی گری نیست و اتفاقا نظامی ها باید به پادگان بگردند و بی تردید نظامی هایی که وارد انتخابات شده اند باعث تضعیف نیروهای مسلح می شوند.

تاجزاده در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد که مرا رد صلاحیت کنند؛ من آمده ام که بمانم و این مسیر را به همراه مردم بپیماییم.

او همچنین با اشاره به اظهارات غلام کرباسچی گفت: آقای کرباسچی می گوید ما به هر قیمتی باید در انتخابات شرکت کنیم حتی اگر لاریجانی در انتخابات شرکت کند، من این را مرگ اصلاحات می دانم. ما در درون اصلاح طلبان اختلافات زیادی داریم و این به رسمیت شناختن تنوع هاست.

تاجزاده گفت: اکثریت اصلاح طلبان نگاه به اصلاحات ساختاری دارند. اصل برای من اولویت اصلاحات بر اصلاح طلبان است. هیچ کس در ایران معادل ملت نیست اما شعاری که من می دهم برای ملت است.

داوطلب کاندیداتوری ریاست جمهوری در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: اگر انتخابات آزاد باشد همه پیروزند. گفتمان من گفتمان نجات ایران است، اگر می خواهیم کشور به خشونت کشیده نشود راه آن گفتمان است. مهندس سحابی می گفت سرنوشت ایران به جمهوری اسلامی گره خورده است.

این گفت و گو در شبکه اجتماعی کلاب هاوس همچنان ادامه دارد.