به نظر می‌رسد که با تغییر رئیس سازمان شبکه ۳ سیما نیز از این تغییرات بی‌نصیب نمانده و فروغی و همراهانش که برنامه نود را تعطیل کردند و از مخالفان سر سخت فردوسی‌پور بودند کنار رفته و مدیران جایگزین نیز به‌واسطه پایگاه اجتماعی عادل در میان مردم و بازگرداندن اعتماد مردم به این رسانه فردوسی‌پور و برنامه‌اش را پس از سال‌ها به آنتن شبکه ۳ بازگردانند. 

 

به‌نظر می‌رسد که همزمان با تغییرات در دولت، تغییر در بعضی ارگان‌ها و نهادها نیز در راه است. یکی از این سازمان‌ها صداو‌سیماست و آنچه مسلم است عبدالعلی علی‌عسگری از سمت خود کنار رفته و صندلی ریاست را به شخص دیگری خواهد سپرد. در این راستا همانطور که پیش از این نیز مطرح شد، دو گزینه اصلی برای ریاست جام‌جم یعنی عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر فعلی کشور و  محمدحسین صفار هرندی وزیر ارشاد دولت احمدی‌نژاد برای این پست در نظر گرفته شده‌اند که گویا حضور صفار هرندی در این سازمان جدی‌تر  از گذشته شده  و به احتمال فراوان وی جانشین علی‌عسگری خواهد بود.

از طرفی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که همزمان با این تغییر در ریاست سازمان، برخی مدیران ارشد این سازمان و مدیران شبکه‌ها نیز تغییر خواهند کرد. لذا به نظر می‌رسد که با تغییر رئیس سازمان شبکه ۳ سیما نیز از این تغییرات بی‌نصیب نمانده و فروغی و همراهانش که برنامه نود را تعطیل کردند و از مخالفان سر سخت فردوسی‌پور بودند کنار رفته و مدیران جایگزین نیز به‌واسطه پایگاه اجتماعی عادل در میان مردم و بازگرداندن اعتماد مردم به این رسانه فردوسی‌پور و برنامه‌اش را پس از سال‌ها به آنتن شبکه ۳ بازگردانند.

چنانکه محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفته است: «قرار شده دوستان در صداوسیما مساله بازگشت عادل فردوسی‌پور به برنامه نود را بررسی کنند و در دولت آینده شاهد بازگشت فردوسی‌پور به تلویزیون باشیم. علاقه داشتیم همان اول کار آقای عادل فردوسی پور به برنامه ۹۰ برگردد، اما با تاخیر مواجه شد.»