رزمندگان هشت سال دفاع مقدس(زنجان) اعلام می‌دارند که هیچ حمایتی از آقای رئیسی نمی‌نمایند و این اقدام تبلیغاتی نمی‌تواند عنوانی جز عوام فریبی داشته باشد.

 

به گزارش صبح ما، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در زنجان در پی نصب بنرهای تبلیغاتی سیدابراهیم رئیسی در مقابل دفتر رزمندگان این شهر واقع در خیابان شهدا اطلاعیه ای صادر کرده اند.

 

متن اطلاعیه آنها به شرح زیر است:

به نام خدا*

وَقُلْ رَبٍ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

و بگو پروردگارا مرا [در هر کارى] به طرز درست داخل کن و به طرز درست‏ خارج ساز و از جانب خود براى من تسلطى یارى‏ بخش قرار ده (اسراء ۸۰)

صداقت و راستی جوهر ناب رفتارهای سیاسی در جامعه اسلامی است.
متاسفانه فعالان انتخاباتی منسوب به آقای سیدابراهیم رئیسی در کاری غیر اخلاقی، اقدام به نصب بنر تبلیغاتی ایشان در مقابل دفتر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس (در خیابان شهدا) نموده اند تا در اذهان همشهریان گرامی چنین تداعی شود که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس حامی و پشتیبان آقای رئیسی بوده و از ایشان جانبداری می نمایند و بدین وسیله از حسن شهرت و اعتماد مردم زنجان به رزمندگان سوءاستفاده نمایند. و متأسفانه علیرغم تذکر و تقاضا از ستاد تبلیغاتی آقای رئیسی مبنی بر رعایت تقوا و پرهیز از این اقدام نادرست و جمع آوری بنر مذکور تا امروز این خواسته اجابت نگردیده است.

لذا رزمندگان هشت سال دفاع مقدس(زنجان) اعلام می‌دارند که هیچ حمایتی از آقای رئیسی نمی‌نمایند و این اقدام تبلیغاتی نمی‌تواند عنوانی جز عوام فریبی داشته باشد.