اختصاصی؛

شرکت مخابرات با چنین موضعی، درباره مخاطبانش که ملت شریف ایران هستند چه تصوری کرده است؟!چنین کلاهبرداری جسورانه ای را انجام می‌دهند و یک مسئول نظارتی، مجلس فرمایشی، مدعی العمومی از قوه قضائیه، سازمان بازرسی، نیست که لااقل واکنشی نشان دهند به این فضیحت آشکار؟!

 

حسین احمدی، سخنگوی حزب مجمع ایثارگران در واکنش به اقدام اخیر شرکت مخابرات ایران در اخذ مبلغی اضافه از مشترکین تلفن های ثابت نوشت:

شرکت مخابرات به تازگی طی ارسال پیامک هایی برای مشترکان تهرانی، رسما اعلام نموده است: طبق مصوبه جدید، از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ مبلغ ثابت ۲۰ هزار تومان به عنوان «حداقل هزینه ماهانه تلفن ثابت» در صورتحساب ماهیانه تلفن ثابت شما منظور خواهد شد. با این مبلغ می‌توانید ۴۴۴۴ دقیقه مکالمه شهری رایگان داشته باشید!
یعنی حدود سه ماه است که آبونمان را بیش از ده برابر گران کرده اند. بخشنامه کرده اند که ۴۴۴۴ دقیقه مجانی در درون شبکه با تلفن ثابت میشود مکالمه نمود. این یعنی تقسیم بر ۳۰ روز کنیم میشود روزی ۱۴۸ و اندی دقیقه، یعنی حدود ۲/۵ ساعت در روز! هر نفر هم که با خودش نمی خواهد حرف بزند. به عبارتی هر شخصی که او هم ۲/۵ ساعت این ظرفیت باصطلاح رایگان را دارد باید با هم حرف بزنند!
یعنی روزی دو تلفن ثابت حدودا ۵ ساعت از وقت روزانه را بازاء دو نفر مصرف نمایند. وقت های ناگزیر استفاده از موبایل هم که به جای خودش!
آیا شرکت مخابرات با چنین موضعی، درباره مخاطبانش که ملت شریف ایران هستند چه تصوری کرده است؟!چنین کلاهبرداری جسورانه ای را انجام می‌دهند و یک مسئول نظارتی، مجلس فرمایشی، مدعی العمومی از قوه قضائیه، سازمان بازرسی، نیست که لااقل واکنشی نشان دهند به این فضیحت آشکار؟! به این راحتی به شعور مردم توهین می شود. مگر می شود انتظار داشت از هر دو تلفن ثابت، در روز ۵ ساعت ( دقیقا ۴ ساعت و ۵۷ دقیقه) نشست و حرف زد؟!