سیدصادق آل طه

چرا روزنامه جوان اولا از پرشور شدن انتخابات هراسان است و چرا اینقدر به «نام سید حسن خمینی» حساسیت دارد؟ آیا سردار عزیز سلامی فرمانده محترم سپاه که این روزنامه متعلق به مجموعه ایشان است، نمی خواهند به این روزنامه هشدار دهند که امام و رهبر معظم انقلاب آنها را از دخالت در انتخابات بر حذر داشته اند؟

 

سیدصادق آل طه نوشت: چند روز قبل آقای اسماعیل گرامی مقدم گفته بود با کاندیداتوری سید حسن خمینی ممکن است موج انتخاباتی فزاینده ای ایجاد شود. روشن است که این سخن نه حکایت گر عزم یادگار امام برای کاندیداتوری است و نه حتی نشان از دعوتی خاص دارد.

اما به ناگاه امروز روزنامه جوان که متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است به بهانه این مطلب باز هم تیر خشم خود را از کمان کشیده و با توهین به خادمان حرم مطهر امام خمینی ، سید حسن خمینی را به ناتوانی مدیریتی و ناکارآمدی متهم ساخته است؟

برای من جای تعجب نیست که مدیرمسئول این روزنامه چرا  این چنین بی منطق بیت امام را  مورد هجمه قرار می دهد چون قبلا هم او را در نقدهای ناتمام خود بر سید حسن خمینی تعقیب می کردم. و جای تعجب هم نیست که چرا کسی که بر خلاف وصیت امام عمل می کند تا این حد تلاش در تخریب یادگار امام دارد و از او هم توقع ندارم که انصاف به خرج دهد. و چندان هم برای من عجیب نیست که کسی سید حسن آقا را به ناکارآمدی متهم می کند که خود هیچ سابقه ای در این امر ندارد و دوستانش در ماجرای کرونا یاب معروف هنوز پاسخی نداده و ندارند.

ولی: واقعا در این مانده ام که چرا روزنامه جوان اولا از پرشور شدن انتخابات هراسان است و چرا اینقدر به «نام  سید حسن خمینی» حساسیت دارد؟ آیا آنها از چیزی واهمه دارند؟ آیا…..

و دست آخر آنکه آیا سردار عزیز سلامی فرمانده محترم سپاه که این روزنامه متعلق به مجموعه ایشان است، نمی خواهند به این روزنامه هشدار دهند که امام و رهبر معظم انقلاب آنها را از دخالت در انتخابات بر حذر داشته اند؟

شاید سردار سلامی بتواند علت کینه «روزنامه جوان» از بیت امام را جویا شده و برای مردم توضیح دهد.

 

منبع: جماران