در بخشی از این جلسه، بر اهمیت درک زمان در احیاء برجام و‌ تاثیرگذاری رفع هر چه سریع تر تحریم‌ها بر وضعیت بحرانی اقتصاد کشور و معیشت مردم تاکید شد.

 

دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت با انتقاد از برخوردهای صورت گرفته با مطالبات مدنی و صنفی معلمان، نسبت به امنیتی کردن اعتراضات آنها هشدار داد.

به گزارش روابط عمومی حزب اتحاد ملت، در جلسه هفتگی دفتر سیاسی این حزب که عصر دیروز به ریاست آذر منصوری دبیر کل این حزب، برگزار شد، فضاسازی و تبلیغات دروغ‌پایه و بداخلاقی‌های جریان مدعی ارزش‌ها در رسانه‌‌های دولتی و امنیتی، علیه فعالان مدنی و صنفی و نسبت دادن آنها به جریان‌های سیاسی را محکوم کردند و این رویه و‌ رویکرد را لبه دیگر قیچی براندازانی خواندند که در پی تخریب سرمایه های اجتماعی و نمادین ایران برای کسب منافع کوتاه مدت جناحی خود هستند.

در بخش دیگری از این جلسه، بر اهمیت درک زمان در احیاء برجام و‌ تاثیرگذاری رفع هر چه سریع تر تحریم‌ها بر وضعیت بحرانی اقتصاد کشور و معیشت مردم تاکید شد و از مسئولان امر خواستند که با کوتاه مدت ندیدن تاثیرات برجام، به آن به چشم پنجره‌ای به سوی عادی‌سازی مناسبات و تعاملات اقتصادی، مالی، اجتماعی و سیاسی دولت و آحاد شهروندان ایرانی با جهان نگاه کنند.

در مورد سیاست دولت برای حذف ارز ترجیحی و سیاستگذاری های جدید درباره یارانه ها نیز مقرر شد با کسب اطلاعات دقیق‌تر و دریافت نظر کارشناسی کمیسیون اقتصادی حزب، در جلسه بعدی دفتر سیاسی بحث و بررسی صورت پذیرد.

منبع: امتداد