جلسه شورای مرکزی حزب اتحاد ملت این هفته به‌ ریاست آذر منصوری قائم‌مقام دییرکل این حزب به صورت مجازی برگزار شد.

 

جلسه شورای مرکزی حزب اتحاد ملت این هفته به‌ ریاست آذر منصوری قائم‌مقام دییرکل این حزب به صورت مجازی برگزار شد. در‌ این جلسه کمیته مناطق هیئت اجرایی گزارش کاملی از فعالیت‌های خود ارائه داد. این کمیته در حال تکمیل اطلس جامع سیاسی-اجتماعی استان‌ها با کمک شعب حزبی است. همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد شعب حزب به صورت منظم سه ماهه در حال انجام است. همچنین در ادامه، گزارش‌ کاملی از دو جلسه دفتر سیاسی و موضوعات مورد بررسی و نتایج آن‌ها ارائه شد.

در ادامه قائم‌مقام دبیرکل گزارش مفصلی از تشکیل جلسات رسمی جبهه اصلاحات ایران ارائه داد. در این گزارش به فشار‌های امنیتی وارد شده به برخی از اعضای حقیقی و نمایندگان احزاب جهت عدم شرکت در جلسات اشاره شد. همچنین گزارش کاملی از تصویب آیین‌نامه و انتخاب مسئولیت‌ها ارائه شد. در ادامه اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ضمن انتقاد از مانع‌تراشی‌های صورت گرفته در مقابل فعالیت‌های این جبهه این رفتار ها را در تعارض با مشارکت حداکثری در انتخابات قلمداد کردند و خواستار توقف دخالت های غیر قانونی در امور داخلی جبهه اصلاحات ایران و رعایت قانون و اصل بی طرفی از طرف کمیسیون ماده ده احزاب شدند.

در ادامه جلسه کمیته انتخابات شورای شهر تهران گزارشی از اقدامات خود ارائه داد. . در ادامه ضمن تاکید بر مصوبه کنگره حزب مبنی بر ضروزت شکل گیری مفهوم انتخابات اشاره شد که حزب پایبند به فرآیند‌های مصوب جبهه اصلاحات ایران در این انتخابات خواهد بود.

در پایان اعضا ضمن ابراز تاسف از درگیری‌های بوجود آمده در سراوان که منجر به کشته شدن چند تن از هموطنانمان شد و نیز درگیری روز گذشته گروه مسلح جیش العدل، خواستار توقف چرخه بازتولید خشونت در این منطقه شدند و قرار شد برای موضع گیری دقیق کمیته مناطق حزب گزارش کاملی از اتفاقات بوجود آمده در این شهرستان درجلسه هفته آینده دفتر سیاسی ارائه کند.

منبع: امتداد