احمد زیدآبادی

اگر با خبر بوده‌اند و به رغم آن، این همه جنجال و غوغا به پا کردند که کارشان طبق تعاریف خودشان، عملاً طغیان علیه تصمیمات نظام است!…

 

احمد زیدآبادی نوشت:

موضع‌گیری مدیران مسئول روزنامه‌های جوان و کیهان نشان داد که دولت روحانی سر خود با رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای توافق مربوط به توقف اجرای پروتکل الحاقی را امضا نکرده بلکه این کار به عنوان تصمیم نظام سیاسی و با اطلاع و حمایت نهادها و مقام‌های مافوق صورت گرفته است.

با این وضع، غوغای نمایندگان مجلس و تهدید آنها به پاره کردن توافقنامه و شکایت از حسن روحانی، کجای این معادله قرار می‌گیرد؟
آیا نمایندگان مجلس از واقعیت ماجرا بی‌خبر بوده‌اند؟ اگر اینطور باشد که باید شیرازه هماهنگی و اطلاع‌رسانی در بین قوای مختلف را کاملاً از هم گسیخته دانست! اما اگر با خبر بوده‌اند و به رغم آن، این همه جنجال و غوغا به پا کردند که کارشان طبق تعاریف خودشان، عملاً طغیان علیه تصمیمات نظام است!

طغیان علیه نظام هم که باز طبق فرمایش خودشان حداقل مجازاتش اعدام است! مگر آنها با همین شیوه استدلال، کروبی و میرحسین و دیگر سران جنبش اعتراضی سال ۸۸ را “طاغی” نمی‌نامند و خواهان اعدام آنها نیستند؟ پس طبق استدلال خودشان، باید خواهان محاکمه و اعدام خودشان شوند!

این دسته از نمایندگان گویا نخوانده‌ و نشنیده‌اند که:
مَنْ سَلَّ سَیْفَ اَلْعُدْوَانِ قُتِلَ بِه
هر کس شمشیر ستم بر کشد با همان کشته خواهد شد.
(امام علی بن ابیطالب)

 

برگرفته از کانال شخصی نویسنده در تلگرام