اختصاصی؛

مجمع ایثارگران هر گونه خشونت را در جامعه، همچون سمی مهلک می پندارد که کالبد نحیف آزادی و استقلال را به کام مرگ و نابودی می کشاند.

 

مجمع ایثارگران در پی وقوع حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز، اطلاعیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

متاسفانه در بحبوحه وقوع برخی اعتراضات در کشور و عدم توجه مسئولین به درخواست های قانونی احزاب برای برگزاری دست کم یک تجمع در چارچوبی معین، امروز خبر رسید که حرم شاهچراغ شیراز توسط عواملی ناشناس، مورد حمله تروریستی قرار گرفته است، اتفاقی که منجر به از دست رفتن جان عزیز ۱۵ تن از هموطنانمان شد و عده ای را نیز روانه بیمارستان کرد.

وااسفا از این حادثه تلخ که قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. بدون شک اقدامات تروریستی از سوی تمامی شهروندان قانون‌مدار ایرانی و همچنین جریانات سیاسی درون کشور محکوم بوده و مجمع ایثارگران نیز همپای ملت ایران، هرگونه عملیات تروریستی را با هر انگیزه ای محکوم می کند.

مجمع ایثارگران همچنین بار دیگر هر گونه خشونت را در جامعه، همچون سمی مهلک می پندارد که کالبد نحیف آزادی و استقلال را به کام مرگ و نابودی می کشاند. لذا همچون گذشته، بازگشت به مردم و شنیدن صدای آنها را در کنار نفی هرگونه ترور و خشونت، تنها نسخه شفابخش جامعه امروز می داند و در این مسیر پافشاری خواهد کرد.

در پایان، جا دارد که به خانواده های داغدار این حادثه تروریستی و همچنین ملت شریف ایران تسلیت گفته و از خداوند منان برای بازماندگان این فاجعه آرزوی صبر جمیل داشته باشیم.