یک‌عده سیاسیون فرصت طلب و نظامیان فرصت طلب برای رسیدن به مقام و‌دنیای سیر نشدنی از او دارند در فضای مجازی و غیره استفاده ابزاری میکنند،باید ترسید !؟ و جلوی انهارا گرفت که سلیمانی را خرج رای اوردن خود نکنند ، بگذارند سلیمانی خرج حفظ ، ثبات ، اقتدار و محور وحدت نظام باقی بماند .

عبدالله عقبایی نوشت: در یادداشت پیش رو از سوء استفاده برخی از کاندیدها از نام سردار سلیمانی برای گرفتن رای در انتخابات می نویسد و اورده است:سلیمانی باید الگوی رافت و مهربانی محبت و شهادت طلبی و دفاع از‌میهن و مظلومان جهان به‌عنوان یک‌اسطوره باقی بماند . به والله مسئول هستید ، اگر در این امر مهم تعلل کنید ، بدانید این تعلل خیانت به خون شهیدان و نظام جمهوری اسلامی ایران است .

متن این یادداشت به شرح زیر است:

این که سردار سلیمانی سالها اسمانی شده بود در ان شکی نیست ، این که سردار سلیمانی زلزله ای به قدرت ۹ ریشتر در جهان ، به ویژه جهان اسلام بالاخص ایران بدون کمترین خسارتی لرزاند شکی نیست ، این که سردار سلیمانی بی تعارف بگویم از سرداران بزرگی مثل باکری ها ، همت ها ، خرازی ها ، باقری ها ، ابشناسان ها درس گرفت و شاگرد اول شد شکی نیست ، ولی حضرت عباسی دارند از خون و قدرت و عظمتی که ان شهید برای اسلام ، ایران ، شیعه و‌جبهه مقاومت به دست اورد، یک‌عده سیاسیون فرصت طلب و نظامیان فرصت طلب برای رسیدن به مقام و‌دنیای سیر نشدنی از او دارند در فضای مجازی و غیره استفاده ابزاری میکنند،باید ترسید !؟ و جلوی انهارا گرفت که سلیمانی را خرج رای اوردن خود نکنند ، بگذارند سلیمانی خرج حفظ ، ثبات ، اقتدار و محور وحدت نظام باقی بماند .

بگذارید مکتبی که حاج قاسم به قول رهبری پایه گذاری کرده، که همان راه خدمت و رافت و محبت بین مومنان و شدت و قاطعیت با منافقان وکافران هست را حفظ و ادامه داد.

همه بدانند و همه بدانیم او فقط متعلق به سپاه نبود ، متعلق به اصول گرایان نبود ، متعلق به اصلاح طلبان نبود … سلیمانی سربازی بزرگ و قهرمانی به یاد ماندنی برای وطن و محور اشتی ملی بین نیروهای وفادار به امام و رهبری بود . عزیزان بزرگوار اگر دستتان میرسد نشر دهید و نگذارید شان این قهرمان بی بدیل ایران خرج رای اوردن ، فلان سردار ، فلان روحانی ، فلان گروه نشود،که طالبان قدرت و ثروت هستند . سلیمانی باید الگوی رافت و مهربانی محبت و شهادت طلبی و دفاع از‌میهن و مظلومان جهان به‌عنوان یک‌اسطوره باقی بماند . به والله مسئول هستید ، اگر در این امر مهم تعلل کنید ، بدانید این تعلل خیانت به خون شهیدان و نظام جمهوری اسلامی ایران است .

 

منبع: بولتن نیوز