در دیدار اعضای شورای سیاسی مجمع ایثارگران با سیدحسن خمینی؛

جواد امام گفت: مستقل از اینکه شما در این عرصه ورود کنید که به هر حال جامعه هم احساس نیاز می کند، این بخش خیلی ضروری تر است که شما ورود کنید و هم بخشی از اینها پاسخ داده شود و هم جایگاه جنابعالی که این کوله بار تجربه، دانش، حضور در حوزه را دارید به تصویر کشیده شود و جامعه هم مستقل از اینکه شما میراث دار حضرت امام هستید، با شخصیت حاج سیدحسن آقا بیشتر آشنا شود.

 

جمعی از اعضای شورای سیاسی حزب مجمع ایثارگران با سیدحسن خمینی دیدار داشتند و گزارشی از کنگره این حزب و موضوعات مطرح شده در جلسات مجازی شورای سیاسی در خصوص مسائل روز و انتخابات را مطرح کردند.

جواد امام در این نشست گفت: در شورای سیاسی حزب تصمیم گرفته شد که مجمع ایثارگران کار انفرادی انجام ندهد و خودش کار انفرادی انجام ندهد و نگاه مجمع این بوده که در قالب جبهه اصلاحات ما حتما باید در انتخاباتی شرکت کنیم که مفهوم انتخابات را داشته باشد و اگر قرار است که انتخابات باشد، حتما باید رقابتی، آزاد، عادلانه و در تراز قانون اساسی باشد و از بحث هایی که تا به حال ما به آن تن داده ایم و به آن متهم شده ایم گذر کنیم و واقعا کاندیدایی را انتخاب کنیم که مورد اقبال جامعه باشد. این کاندیدا باید بتواند مطالبات را پاسخگو باشد و دنبال کاندیدای حداکثری باشیم.

دبیرکل مجمع ایثارگران افزود: در شخصیت هایی که در مجمع ایثارگران مطرح بوده اند، یکی حضرتعالی(حاج سیدحسن خمینی) و یکی هم جناب آقای خاتمی مورد بحث واقع شده اید. آقای خاتمی بنا به دلایلی از ابتدا هم رد کردند ولی بحث ما گفتمان روز و ادبیات متناسب با روز است و آنچه که امروز جمهوری اسلامی را زیر سؤال برده و نقدهایی که به دوران حضرت امام بر می گردد و متأسفانه ۳۰ ساله بعد از حضرت امام اتفاقاتی افتاده که این را هم در ادامه همان مجموعه دارند معرفی می کنند. آنچه که در این ۳۰ سال باید نگاه و اندیشه امام ترویج می شده و نسل امروز بیشتر با اندیشه امام آشنا می شدند هم مغفول مانده است.

وی تأکید کرد: مستقل از اینکه شما در این عرصه ورود کنید که به هر حال جامعه هم احساس نیاز می کند، این بخش خیلی ضروری تر است که شما ورود کنید و هم بخشی از اینها پاسخ داده شود و هم جایگاه جنابعالی که این کوله بار تجربه، دانش، حضور در حوزه را دارید به تصویر کشیده شود و جامعه هم مستقل از اینکه شما میراث دار حضرت امام هستید، با شخصیت حاج سیدحسن آقا بیشتر آشنا شود. من خواستم جمع بندی مجموعه را بیان کنم و ان شاء الله که امروز بتوانیم با دست پر از این مجموعه خارج شویم.

 

منبع: جماران