وقتی شورای نگهبان دست خودش را اینقدر باز  کرده و تکلیف همه چیز انتخابات را در ا ختیار خود گرفته است و اصلاً خودش قانون شده است ، بهترین کار برای سرعت بخشیدن به انتخابات و صرفه جویی در کلی وقت و پول ملت این است که در روز رأی گیری ، هیچ صندوق رأیی در هیچ کجا نگذارند.

 

کامبیز نوروزی، حقوقدان نوشت: عضو شورای نگهبان گفته است:

“در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری امکان رد صلاحیت وجود دارد. طحان نظیف گفته مبانی ما نظارت استصوابی شورای نگهبان است. اما اگر در خلال مناظرات مشخص شود که فردی صلاحیت نداشته یا صلاحیت داشته اما الان اتفاقی پیش آمده که صلاحیت خود را از دست داده است شورای نگهبان تا لحظات آخر هم می‌تواند صلاحیت را مورد بررسی و تجدید نظر قرار دهد.”

وقتی شورای نگهبان دست خودش را اینقدر باز  کرده و تکلیف همه چیز انتخابات را در ا ختیار خود گرفته است و اصلاً خودش قانون شده است ، بهترین کار برای سرعت بخشیدن به انتخابات و صرفه جویی در کلی وقت و پول ملت این است که در روز رأی گیری ، هیچ صندوق رأیی در هیچ کجا نگذارند مگر یک صندوق رأی در محل شورای نگهبان . ۱۲ مرد محترم شورای نگهبان رأی خودشان را بیاندازند داخل همان صندوق . کسی که در آن صندوق رأی بیشتری  آورد می شود رئیس جمهور. در کمتر از ۱۵ دقیقه  همه چیز شروع و تمام می شود بدون آنکه کلی وقت و پول حرام شود ، راحت و بدون پیچ و خم آن چیزی را که دوست دارید بشود ، می شود. مردم هم به زحمت نمی افتند.